EXPLORE NEWAYS WERVINGSCAMPAGNE

ONTDEK NEWAYS VOOR NIEUW TALENT

Nieuw tech talent vinden in de markt waar ook tech giganten zoals ASML en VDL in vissen? Dat vraagt om een sterk werkgeversmerk én slimme wervingscampagne in de regio. En dat is precies wat we samen met Neways in zeer korte tijd voor elkaar kregen.

MERK DEEPDIVE TIJDENS DE DNA SESSIES

Meteen de diepte in om je klant te leren kennen én wederzijds commitment te creëren. Daar zijn we fan van. Daarom dat we in drie interactieve DNA merksessies samen het merk scherp kregen. Energieke sessies waaruit bleek dat de connectie, afwisseling, vrijheid binnen je baan en ruimte voor groei unieke factoren van het werkgeversmerk waren. Een schijnbare zeldzaamheid in de techwereld.

MERKIDENTITEIT DIE VERBINDT

In de identiteit speelt high-tech dan ook een rol, maar zijn voornamelijk de mensen achter de techniek de echte sterren. In de uitingen van Neways zie je dan ook die mensen die het verschil maken. Al dan niet in combinatie met de high-tech innovaties waar ze voor werken. En natuurlijk in de herkenbare Neways stijl die lekker futuristisch en krachtig oogt. Dus of je nu een social ad, poster of de brand video ziet; die herkenbare stijl zit er altijd in. Net als het menselijke karakter.

SLIMME ONLINE WERVINGSCAMPAGNE

De identiteit en campagne vormt ook meteen een stevig fundament voor de wervingscampagne om nieuw talent binnen te halen. Hiervoor creëerden we per functielaag een eigen 'Explore Neways...' advertentiecampagne met daarin herkenbare werksituatiebeelden en natuurlijk de relevante voordelen voor die groep. De advertenties landen op een op maat gemaakte landingspagina per doelgroep: workingatnewayselectronics.com

TALENT FOR TALENT

Voor de optimale synergie betrokken we ook huidige medewerkers met het beloningsprogramma ‘Explore Neways to reward’ om hen te motiveren om zelf mensen aan te dragen.

MAAK VRIJBLIJVEND EEN AFSPRAAK

MAAK VRIJBLIJVEND EEN AFSPRAAK