
MERKCAMPAGNE
XPERT CLINICS
HET MERK XPERT CLINICS
Xpert Clinics biedt excellente medische zorg met als doel de kwaliteit van leven te verbeteren. De kliniek doet er alles aan om zowel jongeren als ouderen te helpen met het minimaliseren van lichamelijke klachten op het gebied van hand- en polszorg, handtherapie, oogzorg, ooglaseren, anale klachten, orthopedie en revalidatiezorg. Xpert Clinics doet dit met adviezen, gespecialiseerde behandelingen en nazorg van excellente kwaliteit. Voor iedere patiënt zet de kliniek een stapje extra in kwaliteit, snelheid en persoonlijke aandacht.
TIJD OM POSITIE TE CLAIMEN
Afgelopen jaren heeft Xpert Clinics een merktransitie ondergaan en is flink uitgebreid met meerdere klinieken. Daarom de vraag aan NO TOMATO om het nieuwe merk stevig op de kaart te zetten. De uitdaging was hierbij om een concept te ontwikkelen dat geschikt is voor alle vakgebieden van Xpert Clinics.
VOEL JE WEER MENS MET XPERT CLINICS
De kleine dagelijkse dingen eindelijk weer kunnen doen: op je fiets stappen, je veters strikken, spelen met je kleinkinderen. Kortom ‘je weer mens voelen’. Dát is de opluchting na een geslaagde behandeling bij Xpert Clinics. En daarbij de menselijke manier waarop patiënten worden behandeld. In deze campagne willen we het kleine geluksmoment, die voor velen vanzelfsprekend is, groot maken. Dit doen we op TV, radio en online in een opvallende campagne.